اوهوم اوهوم (وب جدی جدی خاک خورده :/ 🙄)

سلااااااام به همگییییییی

من بالاخرهههههه برگشتمممممممم

وبی که سالهاست خاک خورده را تماشا میکنید

اول از همه ازتون خیلی خیلی ممنون که وبو ول نکردین با اینکه خاک خورده و بازدیدا واقعاااا از بیشتر از قبلا شدن و خیلی خوشحالم کردین مرسی ازتون 💖💖💖

همونطور که احتمالا اطلاع دارین تمام لینکا حذف شدن خب دلیلش دانلود نکردنه و خب این وب زیادی کم بازدیده که کنچانا مهم نیست 😂✋🏻

ازین به بعد احتمال داره هرچندروزی یه سر بیام و لینکارو اصلاح کنم یا...

یا کلا تمام پستارو پاک کنم از اول بزارم چون اونجوری خیلی راحت تره :/

احتمالا شروع میکنم به فعالیت 

همه چیو میزارم با اینکه اینجا وضع دانلودش خیلی افتضاحه ولی من همه رو آپ میکنم حالا

و یه نکته *

اگر بهار بیاد و من ازش بخوام منو ادمین وب وانوی کنه و خدا کنه قبول کنه، خیلی احتمالش زیاده که دوباره این وبو ول کنم

پس دل نبندین به اینجا 

نگی نگفتما این وب کلا از پایه ضعیفه و واقعا در توانم نیست کافی بهش برسم

(همین الانشم چون پرپل کیس فعالیتاش کم شده و من از بیکاری دارم خفه میشم اومدم اینجا)

درخواستی هاتونو بیشتر میزارم اگر درخواستی دارین بگین اونجوری مطمئن تره که فعالیت کنم 😂😂

از همه کسایی که منتظر بودن و کامنتاشون جواب داده نشده هم عذر میخوام 💕

حمایت هم نمیخواد بکنین من اینجا نمیام که آمارشم چک کنم پس برین به زندگیتون برسین فقط واسه کساییه که لازم دارن و میخوان چیزارو دانلود کنن ^-^

فایتینگ اول به خودم بعد به شما ^^ 😂😂😂

 

پ.ن: افتتاحیه دوباره ی وب رو تبریک میگم 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻🎉🎉🎉🎉🎉🕺🕺🕺🕺🕺💓💓💓💓💓

 

  • ivanka ♡♡

سلاملکم XD

سلام 😂
جرررر یاد اون افتادم نمیدونم شنیدیش یانه
سلام علیکم، سلام عیلکم، سلام علیکم، عذرا خانم یا اللله
سلام علیکم والدی مش ماشالللا
اینور اونورش ننداز
آخ من بمیرم منو سر لج ننداز
.... ادامه ش خنده دار تره ولی من گشادیم میاد
😂😂😂😂😂
جمعه ۷ آبان ۰۰ , ۱۵:۲۴ ᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

فقط برای اینکه بگم رو گیف هدر بدجور قفلی زدم*-*

+خوش برگشتید*-*

منم 🍒😍
+ مرسییی 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💖

یادم رفته بود این وبو فالو کردم‌...😂😂😂

منم یادم رفته بود اصن وجود داره 😂😂😂
تازه دیدم صدتایی شدههه *-* 💃🏻💃🏻💃🏻

مبارکه*-*

مرسی 😍😍💃🏻💃🏻💖
جمعه ۱۴ آبان ۰۰ , ۱۰:۴۸ 𝑳𝒆𝒆 𝑭𝒖𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒀𝒐𝒐𝒓𝒂

ادمین میخوای؟😐🤝🏻

نه مرسی *-* 💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

"BIBI"비비

کپی فقط با ذکر منبع
آدرس بعدی:
bibi-world1.blog.ir
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan